Garage Vanhulle - Klantentevredenheid

 

 

Wij streven naar 100% klanten tevredenheid want de beste service is de beste reclame!

Wij worden dagelijks gecontroleerd door de invoerder Citroën waarbij ze meten naar de klantentevredenheid.

Dit gebeurt door middel van enquêtes per mail die u ontvangt na een interventie door onze garage.

Bent u tevreden van uw Citroën dealer Vanhulle gelieve dan met “heel tevreden” te antwoorden!

Indien onze service niet voldoet aan uw eisen gelieve om dit aan ons rechtstreeks te melden zodat we samen kunnen streven naar de beste oplossing.

Tot op heden heeft geen enkele enquête een probleem opgelost.

Enkel door communicatie tussen klant en garage kunnen we tot een oplossing komen.

Contacteer in dit geval uw klantenadviseur van uw garage.

Vanhulle - Ieper: Inge Lacante - inge@citroenvanhulle.be

Vanhulle - Izegem: Sven Derycke - mailto:sven@citroenvanhulle.be

Vanhulle - Menen: Bea Feys - bea@citroenvanhulle.be

Vanhulle - Diksmuide: Stijn Ryon - stijn@citroenvanhulle.be

Citroën Accessoires

TIJDENS DE WEGENWERKEN IN RUMBEKE ZAL CITROËN VANHULLE STEEDS BEREIKBAAR BLIJVEN

 

KLIK HIER VOOR VERSCHILLENDE ROUTES DIE U HELPEN DE GARAGE VLOT TE BEREIKEN

 

GEEF UW MENING OVER ONZE GARAGES OP CITROËN ADVISOR
KLIK HIER OM UW MENING TE GEVEN